RECENZE NA SMRT DAVIDA CARRADINA

29. října 2017 v 2:16
SMRT SI NEVYBEREME. ONA SI VYBERE NÁS, ALE DAVID CARRADINE SI ZAHRÁVAL A JEHO SMRT ANI TROCHU NEZAPADÁ DO PERSONY MISTRA KUNG FU NA KTERÝ JEDEN ČAS PODSTATNĚ BUDOVAL SVOU SLÁVU.

DAVID CARRADINE POCHÁZEL Z HERECKÝ RODINY. MĚL HRANÍ SOUZENÝ, COŽ BY SE DALO ODPUSTIT, PROTOŽE O NAROZENÍ DO PRIVILEGOVANÝ RODINY SI NIKDO NEROZHODNE. BUDIŽ. ALE ŽE SE STAL ZROVNA HVĚZDOU FILMŮ S TÉMATIKOU BOJOVÝCH UMĚNÍ, PŘESTOŽE NEDOKÁZAL UDĚLAT ANI OTOČKU BEZ ZAVRÁVORÁNÍ, TO JE NA PŘES HUBU A PŘI JEDNÝ TURISTICKÝ POUTI NA DÁLNEJ VÝCHOD HO DÁLNEJ VÝCHOD IRONICKY VYTRESTAL.

DAVID CARRADINE. CHARISMATICKEJ ZÁPORÁK Z KILL BILL, VZNEŠENEJ SHAOLINSKEJ MNICH ZE SERIÁLU KUNG FU, ZNALEC STARÝ ASIJSKÝ KULTURY, PRAKTIKANT TAICHI A KARATE, CO PŘED KAMEROU VŽDYCKY DĚLAL, ŽE ROZUMÍ JAPONSKÝ POEZII, SAMURAJSKÝM MEČŮM A ŽE NUDLE JÍ JEDINĚ HŮLKAMA ...SI JEDNOU V ROCE 2009 ŘEKL, ŽE SI V BANGKOKSKYM HOTELU UDĚLÁ POŘÁDNEJ ORGÁČ. A PROTOŽE MĚL FETIŠ NA ŠKRCENÍ, NASADIL (URČITĚ NE POPRVÉ) KOLEM KRKU PROVAZ A NĚJAK HO PROPOJIL S ČURÁKEM A MASTURBOVAL POHYBAMA HLAVY. JENŽE TENTOKRÁT UDĚLAL CHYBU, PŘIŠKRTIL SE MOC, UPADL DO BEZVĚDOMÍ A TRAGIKOMICKY UMŘEL.

JESTLI EXISTUJE NA SVĚTĚ NĚJAKÁ KARMA A NĚJAKÁ SPRAVEDLNOST, TAK TADY JÍ MÁME. POZÉR, CO SE SKORO CELEJ PROFESNÍ ŽIVOT KŘÍVĚ VEZL NA ODKAZU IKONICKÝHO VÝCHODU, SE NAKONEC PŘED CELYM SVĚTEM VYBARVIL JAKO ÚCHYLNEJ DĚDEK PRÁVĚ NA ÚZEMÍ DÁLNÝHO VÝCHODU.

MRKEJTE NA OBAL JEHO KNÍŽKY. VÍTE JAK VZNIKAJ TYHLE KNÍŽKY? OD HERCŮ, CO SI VYPŮJČILI SVÝ ROLE DO REÁLU, ABY SI POMOHLI? SUPERSTÁR DAVID CARRADINE ŽÁDNÝ TAICHI NEUMĚL. ROZHODNĚ NE NA MISTROVSKÝ ÚROVNI. TEN UMĚL NA MISTROVSKÝ ÚROVNI LEDA TAK VYPRÁVĚT VYMYŠLENÝ ZÁŽITKY S BRUCEM LEE A PO VEČERECH V BARU ŠŇUPAT KOKAIN ZE ZADKŮ STRIPTEREK. NĚKOHO SI NAJAL, ABY MU NAPSAL OBSAH KNIHY. AUTOROVI PAK ZAPLATIL SLUŠNÝ PENÍZE A KNIHU VYDAL SE SVYM KSICHTEM A JMÉNEM. JEHO KRETÉNSKÝ FANS SI KNIHU KOUPILI A ON VYDĚLAL. NEODSUZUJU NIKOHO. ANI CARRADINA, ANI JEHO FANS, ALE ČLOVĚK SE MUSÍ SMÁT, JAK VĚCI NA SVĚTĚ FUNGUJOU. DOUFAM, ŽE Z JEHO SMRTI BYLI JEHO NAIVNÍ FANOUŠCI HODNĚ PŘEKVAPENÝ...NEBO JEŠTĚ LÍP, PŘÍMO ŠOKOVANÝ.

100%

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články