RECENZE NA FOTKU S BUTTHOLE SURFERS

29. října 2017 v 1:14

BANDA MAGORŮ, CO SI DOBROVOLNĚ ZVOLILA TAKOVÝ JMÉNO KAPELY, ŽE JE VŠECHNY SOLIDNÍ RÁDIA AUTOMATICKY ODMÍTALY HRÁT A ONI TO MĚLI STEJNĚ U PRDELE. JE O NICH ZNÁMO, ŽE VE SVYM PRIME TIMU ZBOŽŇOVALI LSD, A PODLE TOHO TAKY VYPADAJ JEJICH TEXTY, KTERÝ NEŘIKAJ BUĎ VŮBEC NIC HMATATELNÝHO ANEBO JE JEJICH SMYSL TAK ZAKÓDOVANEJ A OBSKURNÍ, ŽE MU ROZUMÍ JEN SAMI B.S. ANEBO LIDI, CO SE S NIMA ZNALI OSOBNĚ.

KDYŽ MÁTE KAPELU, MÁTE MOŽNOST PREZENTOVAT SE NA RŮZNÝCH ÚROVNÍCH. ZAČÍNÁ TO PRÁVĚ UŽ NÁZVEM. PAK OBALEM, CO SI MRDNETE NA DESKU A NAKONEC SAMOTNÝMA TEXTAMA VE VAŠÍ HUDBĚ A BUTTHOLE SURFERS PROMYŠLENĚ VYUŽILI KAŽDOU Z TĚCHHLE PŘÍLEŽITOSTÍ, ABY ZE SEBE UDĚLALI NIHILISTICKÝ ŠAŠKY. SMYSLEM JEJICH HRANÍ BYLO JEN ABY VŠEM LIDEM NA CELYM SVĚTĚ ŘEKLI "HELE ČUMTE NA NÁS JAK TO MÁME V PÍČI". A TIM SI MĚ TYHLE CVOCI ZÍSKALI JAKO ŽÁDNEJ JINEJ BAND. ZAČNEME NEJVÝRAZNĚJŠÍ POSTAVOU. ZPRAVA. JMÉNO NEZNAM. NEPŘIROZENĚ VYPADAJÍCÍ BÍLÝ VLASY SOU MOŽNÁ LACINÁ PARUKA. ROZHODNĚ VYPADAJ DOST K SMÍCHU. NĚKDO, KDO SOUDÍ DRUHÝ PODLE POVRCHNÍHO IMIDŽE SI Z JEHO VLASŮ BUDE DĚLAT LEGRACI, ALE UŽ NEPOCHOPÍ, ŽE SE VLASTNĚ CHYTIL DO PASTI. ON SI TOTIŽ NEMYSLÍ, ŽE VYPADÁ DOBŘE. NEJDE S TIMHLE BALIT ROŠTĚNKY. JE PUNKER. REBELUJE PROTI TRENDŮM A TADYTOU PARODIÍ POUKAZUJE NA HOLOU SKUTEČNOST, ŽE MÓDA JE VYKONSTRUOVANÁ DEBILITA PRO OVCE, CO DOUFAJ, ŽE DOKONALE A HLADCE ZAPADNOU VŠUDE, KDE SE OBJEVÍ. CHCE VYVOLAT V LIDECH REAKCI. CHCE, ABY SE NA NĚJ LIDI KOUKLI A ŘEKLI SI; "CO TO MÁ TY VOLE NA HLAVĚ?" DALŠÍ ČEHO SI VŠIMNETE, ŽE SE NEDÍVÁ DO KAMERY. DÍVÁ SE NĚKAM MIMO A MÁ VÝRAZ JAKO BY STÁL NĚKDE NA BŘEHU PŘÍSTAVU A SLEDOVAL LOĎ O VELIKOSTI TITANICU, UVNITŘ KTERÝ NAVŽDYCKY ODPOUVÁ JEDINÁ LÁSKA JEHO ŽIVOTA. ČLOVĚK NALEVO S DLOUHÝMA ČERNÝMA VLASAMA VYPADÁ JAKO BY CELOU NOC PROHRÁVAL PRACHY V BLACK JACKU V NĚJAKYM ZAHULENYM KASINU A CHLASTAL U TOHO MESKALU. NĚKDO HO PROBUDIL PŘED PĚTI MINUTAMA NA FOCENÍ. A TEĎ SE SNAŽÍ UDRŽET OČI OTEVŘENÝ A HUBU ZAVŘENOU, ABY NESLINTAL. RUCE MÁ ZA ZÁDAMA, PROTOŽE MÁ POCIT, ŽE KDYŽ SI NEBUDE ZPEVŇOVAT POSTOJ, ZTRATÍ ROVNOVÁHU. BABOCHLAP UPROSTŘED CHCE VYPADAT DOBŘE. CHCE NAJÍT TU NEJLEPŠÍ POZICI. A TEN POSLEDNÍ S KRÁTKÝMA VLASAMA, TEN VYPADÁ JAKO BY K NIM ANI NEPATŘIL. VYPADÁ OPROTI NIM MOC NORMÁLNĚ, A ŽE NORMÁLNÍ NENI POZNÁTE PODLE TĚCH VYJETÝCH OČÍ. SNĚDL PŮLKU AFRIKY (VE JMÉNU OTCE) A HALUCINUJE. V OBJEKTIVU VIDÍ PASTELOVĚ VYBARVENÝ PIDI-LIDI, JAK PLIVOU NA ZEM A ROZMAZÁVAJ SLINY PODRÁŽKAMA.

NEVIM Z JAKÝHO JE FOTKA ROKU, ALE BUTTHOLE SURFERS SE DALI DOHROMADY POČÁTKEM OSUMDESÁTÝCH LET, A TOHLE TIPUJU ASI TAK NA ROK 1990, ALE MŮŽU SE MÝLIT.

HODNOCENÍ: 100%
DOPORUČUJU VŠEM.